Thursday, February 25, 2016

“၂၀၁၆ အခြန္အေကာက္ ဥပေဒသစ္ႏွင့္ ကြန္ဒိုမီနီယံ ဥပေဒ အေပၚ ျမန္မာႏိုင္ငံ အိမ္ၿခံေျမ၀န္ေဆာင္မႈ အသင္း ဒုတိယဥကၠဌ ဦးသန္းဦးအား ဧရာ၀တီသတင္းဌာနမွ ေတြ႔ဆံု ေမးျမန္းခ်က္မ်ား”


“၂၀၁၆ အခြန္အေကာက္ ဥပေဒသစ္ႏွင့္ ကြန္ဒိုမီနီယံ
ဥပေဒ အေပၚ ျမန္မာႏိုင္ငံ အိမ္ၿခံေျမ၀န္ေဆာင္မႈ အသင္း
ဒုတိယဥကၠဌ ဦးသန္းဦးအား ဧရာ၀တီသတင္းဌာနမွ
ေတြ႔ဆံု ေမးျမန္းခ်က္မ်ား”

"ေျပာင္းလဲဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္တာ ၾကာခဲ့ၿပီ"

ဒီမိုကေရစီစနစ္ျဖင့္ တိုင္းျပည္ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး
လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ တုိင္းသူျပည္သားမ်ား၏ အခြန္
ထမ္းေဆာင္မႈကို အားထားရေသာ ေၾကာင့္ ၿပီးခဲ့သည့္
ဇန္န၀ါရီလ ၂၂ ရက္ေန႔တြင္ ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္က
ကြန္ဒိုမီနီယံ ဥပေဒႏွင့္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ျပည္ေထာင္စု၏
အခြန္ အေကာက္ ဥပေဒကို တၿပိဳင္နက္
အတည္ျပဳခဲ့သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ဥပေဒ ၂ ရပ္၏ အားသာခ်က္၊ အားနည္းခ်က္မ်ား၊
အခြန္ထမ္းေဆာင္ ရာတြင္ အက်ံဳး၀င္မည့္ အိမ္ၿခံေျမ က႑
ဆိုင္ရာ ကိစၥရပ္မ်ားႏွင့္ တပ္မေတာ္ႏွင့္ ၀န္ႀကီးဌာနပိုင္ေျမမ်ား
ေပၚတြင္ တည္ေဆာက္ထားသည့္ ကြန္ဒို အေဆာက္အဦ
မ်ား၏ အေၾကာင္းတို႔ကို  ဧရာ၀တီသတင္းဌာန
သတင္းေထာက္ ေမစိုးစံက ျမန္မာႏိုင္ငံအိမ္ၿခံေျမ၀န္ေဆာင္မႈ
အသင္း ဒုတိယ ဥကၠဌ ဦးသန္းဦးႏွင့္ ေတြ႔ဆံု
ေမးျမန္းခဲ့ပါသည္။

ေမး ။    ။ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ျပည္ေထာင္စု အခြန္အေကာက္ ဥပေဒ
အရ အိမ္ၿခံေျမ အေရာင္းအ၀ယ္ဆိုင္ရာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး
အခြန္ႏႈန္းေတြ ဘယ္လို ထမ္းေဆာင္သြားရဖို႔ ရွိပါသလဲ။

ေျဖ ။    ။ ဧၿပီလ ၁ ရက္ေန႔ကစၿပီး စည္းၾကပ္မယ့္
အခြန္ႏႈန္းထားေတြက
- တက်ပ္ကေန သိန္း ၃၀၀ အထိကို ၁၅ ရာခိုင္ႏႈန္း၊
- သိန္း ၃၀၀ ကေန သိန္း ၁၀၀၀ အထိကို ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္း၊
- သိန္း ၁၀၀၀နဲ႔ အထက္က ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္း အခြန္ေဆာင္ရမယ္။
ဒီအျပင္ကို အဆင့္တိုင္း မွာ တံဆိပ္ေခါင္းခြန္က ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းက
ပါထားၿပီးသား ျဖစ္ေနတယ္။
ဥပမာ - သိန္း ၃၀၀အထိ ၁၅ ရာခိုင္ႏႈန္း ဆိုရင္ ၅ ရာခိုင္ႏႈန္း
ထပ္ေပါင္းေတာ့ စုစုေပါင္း ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ေဆာင္ရမယ္။
၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းဆိုရင္ ေဆာင္ရမွာက ၂၅ ရာခိုင္ႏႈန္း၊
၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းဆိုရင္ ၃၅ ရာခိုင္ႏႈန္း ေဆာင္ရမယ္။

စည္းၾကပ္မႈမွ ကင္းလြတ္ေနေသာ ၀င္ေငြ၊ ၀င္ေငြရလမ္း မေဖာ္
ျပႏိုင္ေသာ၀င္ေငြ ဆိုတာက တရားမ၀င္ မဟုတ္တဲ့ ေငြေၾကး
ေတြပါ။
ဥပမာ - မူးယစ္ေဆး၀ါး ေရာင္းခ်မႈက ရတဲ့ေငြ၊ ေက်ာက္မ်က္၊
သစ္ စသည့္တို႔ကို ေမွာင္ခိုကူးတာက ရလာတဲ့ ၀င္ေငြ၊ အဂတိ
လိုက္စားမႈ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူမႈက ရလာတဲ့ ၀င္ေငြမ်ိဳးကို
တနည္းအားျဖင့္ ေငြေၾကးခ၀ါခ်မႈအတြက္ သံုးစြဲႏိုင္တဲ့
ေငြမ်ိဳးေတြအတြက္ဆိုရင္ ယခု သတ္မွတ္လိုက္တဲ့ ႏႈန္းအျပင္
တံဆိပ္ေခါင္းတန္ဖိုး ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းဆိုတာကို ေဆာင္ရမွာပါ။

ႏိုင္ငံေတာ္ဆီမွာ တရား၀င္ စည္းၾကပ္မႈ ခံၿပီးသားေငြ
အခြန္ထမ္းေဆာင္ၿပီးသား ေငြျဖဴျဖစ္ရင္ တံဆိပ္ေခါင္းခြန္ပဲ
ထမ္းေဆာင္ရမယ္။

ေမး ။    ။ ယခု သတ္မွတ္လိုက္တဲ့ အခြန္ႏႈန္းထားက အရင္
ႏႈန္းထက္ ဘယ္ေလာက္ထိ ကြာျခားသြားလဲ သိပါရေစ။

ေျဖ ။    ။ ယခင္ စည္းၾကပ္ခဲ့တဲ့ ႏႈန္းထားထက္စာရင္ အခု
စည္းၾကပ္မယ့္ႏႈန္းထားက မ်ားေနတာ အမွန္ပဲ။
ယခင္က သိန္း ၁၀၀၀ အ ထိ ၃  ရာခိုင္ႏႈန္း၊
အခုက ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္း၊
သိန္း ၁၀၀၀ အထက္ကို ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းကို
အခုက ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ေဆာင္ရမယ္။
အခု စည္းၾကပ္လိုက္တဲ့ အခြန္က အရမ္းမ်ားတယ္။

၀င္ေငြရလမ္း မေဖာ္ျပႏိုင္တဲ့ ေငြခ်င္းခ်င္း အတူတူ ယခင္က
သတ္မွတ္လိုက္တဲ့ စည္းၾကပ္ခြန္ ႏႈန္းထားက သင့္တင့္တဲ့
အေနအထား ရွိတယ္။ အခု အေနအထားက ျပင္းထန္တဲ့
အေနအထားမွာ ရွိေနတယ္။ သိန္း ၁၀၀၀ အထက္
၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ဆိုတဲ့အပိုင္းက ေငြမည္း ကို ေငြျဖဴအျဖစ္ ခ၀ါခ်
ခ်င္တဲ့သူေတြ သို႔မဟုတ္ တရားမ၀င္တဲ့ ရေပါက္ရလမ္းေတြ
ကေန ရသူေတြ အတြက္က ျပႆနာ မရွိဘူး။ ဘယ္ေလာက္
ရာခိုင္ႏႈန္းျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔ရရွိထားတဲ့ေငြက ေခၽြးနည္းစာ
မဟုတ္ဘူး။ အခု ေငြေၾကးစည္းၾကပ္မႈကလည္း
ျပည္သူအမ်ားနဲ႔ သက္ ဆိုင္တဲ့ အေနအထားေတာ့
မဟုတ္ဘူး။

သို႔ေသာ္
တန္ဖိုးနည္း အေရာင္းအ၀ယ္အေပၚမွာ စည္းၾကပ္မယ့္
ႏႈန္းထားေတြကေတာ့ ျပည္သူအမ်ားအေပၚမွ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုး
ျဖစ္တယ္လို႔ ယူဆရတယ္။

ဘာေၾကာင့္လဲဆိုရင္
* ယေန႔ေခတ္အခ်ိန္မွာ
- က်ပ္ေငြရဲ႕ ေဖာင္းပြမႈ အေျခအေနအရ လက္ရွိ ေစ်းႏႈန္း
အျမင့္ဆံုး ေရာက္ေန တဲ့ အေျခအေန၊
- အိမ္ၿခံေျမ ေစ်းကြက္အေပၚမွာ ေရာက္ရွိတဲ့ အေနအထား၊
- ေစ်းကြက္ေအးေနတဲ့ အေနအထား၊
- ျပည္သူေတြရဲ႕ စီးပြား ေရး ထိုင္းမိႈင္းေနတဲ့ အေနအထား၊
- တဦးက် ၀င္ေငြ အလြန္နိမ့္ေနတဲ့ အေနအထားအရ
အိမ္ၿခံေျမအခန္းက႑မွာ အိမ္ရာတခုရဲ႕ တန္ဖိုး က သိန္း ၃၀၀၊
သိန္း ၅၀၀၊ သိန္း ၁၀၀၀က ပါးပါးပဲ ရွိတယ္။
အမ်ားစု အေရာင္းအ၀ယ္ လုပ္ၾကတဲ့ အလႊာပမာဏ
ျဖစ္ေနတယ္။
အဲဒီလို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ စည္းၾကပ္တဲ့ႏႈန္းထားက အခြန္ေရွာင္ဖို႔
အတြက္ တြန္းပို႔သလို ျဖစ္ေနတယ္။
ဒီအခြန္ႏႈန္းထားက လူတဦး အေျခခံလိုတဲ့ ေနေရး ကိစၥမွာ
မျဖစ္မေန လုပ္ရမယ့္ အိမ္ရာ အေရာင္းအ၀ယ္ကို ႀကီးမားတဲ့
၀န္ထုပ္၀န္ပိုး ျဖစ္ေစပါတယ္။ *

ၿခံဳေျပာရရင္
- သာမန္ျပည္သူေတြ အတြက္လည္း ၀န္ထုပ္၀န္ပိုး ျဖစ္တယ္။
- အခြန္ေရွာင္ဖို႔ တြန္းပို႔သလို ျဖစ္မယ္။
- ေနာက္တဖက္မွာလည္း တရားမ၀င္ အေရာင္းအ၀ယ္
ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အ႐ႈပ္အရွင္းေတြ၊ တရားတေဘာင္ေတြ ပိုမ်ား
လာနိုင္တယ္။ လိမ္လည္မႈ ပိုမ်ားမယ္။
- ႏိုင္ငံ ေတာ္ကလည္း အခြန္ရရွိမႈ ေလွ်ာ့က်လာမယ္။

အခုကေတာ့ လႊတ္ေတာ္ကလည္း အတည္ျပဳလိုက္ၿပီဆိုေတာ့
ဘယ္လိုမွ ျပင္လို႔ မရ ေတာ့ဘူး။
* ေနာက္တက္လာမယ့္ အစိုးရသစ္က ျပည္သူအမ်ားရဲ႕
သက္သာေခ်ာင္ခ်ိ မႈကို ၾကည့္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အေျခခံက်တဲ့
စား၀တ္ ေနေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ေစ်းကြက္ကို
တည္ၿင္ိမ္ေအာင္လို႔ ေရွ႕႐ႈတဲ့ ေပၚလစီကုိ ခ်ႏိုင္ရင္
ဒီႏႈန္းထားေတြကေတာ့ ျပန္ျပင္သင့္တယ္လို႔ ျမင္တယ္။ *

ေမး ။    ။ အခု ထြက္လာတဲ့ ကြန္ဒိုဥပေဒက မူလတုန္းက
ေရးဆြဲထားတဲ့ မူၾကမ္းနဲ႔ ဘာေတြ ကြဲလြဲခ်က္ ရွိပါသလဲ။
အားနည္း ခ်က္ေတြေရာ ရွိပါသလား။

ေျဖ ။    ။ ကြဲလြဲခ်က္အေနနဲ႔ကေတာ့ အရင္တုန္းက
ႏိုင္ငံျခားသားေတြကို ၆ ထပ္နဲ႔ အထက္မွာေတာ့ ႏိုင္ငံျခားသား
ေတြကို ေပးမယ္လို႔ ပါတယ္။ ကြန္ဒိုက ၆ထပ္ ရွိရမွာ မွန္တယ္။
ဒါေပမယ့္
အခန္း ၈ ၊အပုဒ္ ၂၆၊ ပုဒ္ခြဲ ဃ ၊အပုိဒ္ခြဲငယ္ ၂ မွာ
စုေပါင္းပိုင္ အေဆာက္အဦ၏ ၄၀ ရာခိုင္ႏႈန္းထက္မပိုေသာ
အိမ္ခန္းမ်ားကုိ ဤဥပေဒနဲ႔အညီ ေရာင္းခ်ပိုင္ခြင့္ရွိသည္လို႔
ေရးထားၿပီး ၆ ထပ္ႏွင့္အထက္က မပါေတာ့ ဘူး။

ေနာက္မူၾကမ္းမွာက တဧက စတုရန္းေပ ၂၀၀၀၀နဲ႔ အထက္
ရိွရမယ္ ဆိုေတာ့ ဧက၀က္ ရွိရင္ ေဆာက္လို႔ရတယ္။
ဒီဥပေဒမွာ အေသးစိတ္ အခ်က္အလက္ အေနနဲ႔ကေတာ့
လိုအပ္ ေနေသးတယ္။

ေနာက္ ႏိုင္ငံျခားသားေတြအေနနဲ႔ ၀ယ္ခြင့္ရွိတယ္ဆိုတာ
တိုက္႐ိုက္၀ယ္ခြင့္ ရွိတာလား။
ျပန္ေရာင္းတာကို ၀ယ္ခြင့္ ရွိတာလား။
တိုင္းရင္း သားေတြကို ျပန္ေရာင္းခြင့္ ရွိလား။
ႏိုင္ငံျခားသားခ်င္းေရာ ျပန္ေရာင္းခြင့္ ရွိလား။
ဒါေတြ အေသးစိတ္ ေဖာ္ျပထားတာေတာ့ ဒီဥပေဒမွာ
မေတြ႔မိဘူး။

ႏိုင္ငံျခားသားဆိုတာ ဘယ္လို ႏိုင္ငံျခားသားမ်ိဳးလဲ
ပီအာလား၊ ျပည္ပကေန ၀ယ္ယူခြင့္ရွိလား ဆိုတာ အေသးစိတ္
မပါဘူး။ ေနာက္တခုက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ေခါင္မွာ
ဧက ငါးမူး၀က္ ရွိဖို႔ဆိုတဲ့ ေျမက ရွားသြားၿပီ။

ေမး ။    ။ တပ္ပိုင္ေျမ၊ ၀န္ႀကီးဌာနပိုင္ေျမေတြမွာ တည္ေဆာက္
ခြင့္ေပးထားတဲ့ ကြန္ဒိုမီယံနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ေျမပိုင္ခြင့္ကို
ဥပေဒမွာ ဘယ္လိုမ်ိဳး ေဖာ္ျပပါရွိပါသလဲ။

ေျဖ ။    ။ အခု ကြန္ဒိုမီနီယံေဆာက္ေနတဲ့ အေဆာက္အဦေတြ
ေျမေနရာက တပ္မေတာ္ပိုင္ တခုတည္းတင္ မဟုတ္ဘူး။
ဌာနဆိုင္ရာ ေျမေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ေဆာက္ေနတာ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိတယ္။

ဥပမာဆိုရင္ စက္မႈ ၁ စက္မႈ ၂ တို႔ ပုိင္တဲ့ ၀န္ႀကီး ဌာနပိုင္
ေျမေတြ ရွိတယ္။ ကာကြယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနပိုင္တဲ့ ေျမေတြ
ရွိတယ္။ က်န္းမာေရး၀န္ႀကီးဌာန ပိုင္တဲ့ေျမေတြ ရွိတယ္။
တျခား ဌာနပိုင္တဲ့ ေျမေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိေနတယ္။
အဲဒီေပၚမွာ ေဆာက္ၿပီးတဲ့ ကြန္ဒိုမီနီယံေတြ ေဆာက္လက္စ
ကြန္ဒိုမီနီယံေတြ ေနာင္ကုိ ေဆာက္မယ့္ ကြန္ဒိုမီနီယံေတြ
ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ စုေပါင္းပိုင္ အေဆာက္အအံု ဥပေဒ
မႈၾကမ္းမွာ သီးျခား ေဖာ္ျပထားခ်က္ မေတြ႔ရဘူး ။

ဒီဌာနဆိုင္ရာေျမေတြအေပၚမွာ ေဆာက္ၾကတယ္ဆိုတာ
အမ်ားအားျဖင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ အစိုးရနဲ႔
MOU နားလည္မႈစာခၽြန္လႊာ ထိုးၿပီးေတာ့မွ
BOT (Build Operation Transfer) စနစ္နဲ႔
ေဆာက္ၾကတာ မ်ားတယ္။

ဘီအိုတီစနစ္ ဆိုတာက သက္တမ္းကာလ ကုန္ဆံုးရင္ေတာ့
ပုိင္ဆိုင္မႈက ျပန္အပ္ရမယ့္ သေဘာေပါ့။ ေနာက္ထပ္
ဒီအေဆာက္အဦ ထပ္ၿပီး တည္ၿမဲဖို႔အတြက္ ကာလ
အကန္႔အသတ္နဲ႔ ထပ္တိုးမတိုးက တပိုင္း အဲဒီေတာ့မွ
သိရမယ္။

* အခု ဒီကာလမွာ ေလာေလဆယ္ ႏွစ္ ၅၀ နဲ႔ ၁၀ ႏွစ္
ႏွစ္ႀကိမ္ ထပ္တိုးေပးေတာ့ ႏွစ္ ၇၀ ကေတာ့ ေသခ်ာ တယ္။
ခုိင္မာမႈရွိမယ္။ ပုိင္ဆုိင္မႈရွိမယ္ေပါ့။
သို႔ေသာ္လည္း ဌာနွဆုိင္ရာ ေျမျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္
အၿပီးအပုိင္ လႊဲေျပာင္းေပးအပ္တဲ့ေျမ မဟုတ္တဲ့
အတြက္ေၾကာင့္ ဒီကြန္ဒုိမီနီယံဥပေဒရဲ႕
ေျမတစ္စိတ္တစ္ပုိင္း ပုိင္ဆုိင္မႈရွိတယ္ဆုိတဲ့ နားလည္မႈနဲ႔
ခုနက အစုိးပုိင္ေျမ BOT အရ လြဲေျပာင္းေပးရမယ္ဆုိတဲ့
ေျမေပၚမွာ အေသးစိတ္ ရွင္းလင္းထားမ်ဳိးေတာ့
မေတြ႕မိဘူး။ *

တခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ ျပတ္ျပတ္သားသား စဥ္းစားဖုိ႔
လုိလိမ့္မယ္လုိ႔ အန္ကယ္ကေတာ့ ျမင္ပါတယ္။

ေမး ။    ။ အခြန္ဥပေဒေရာ ကြန္ဒိုဥပေဒေရာ
ထုတ္ျပန္လိုက္ၿပီးေနာက္ အိမ္ၿခံေျမရဲ႕ ဘယ္အပိုင္းေတြ
စတင္ အားေကာင္း လာႏိုင္မလဲ။

ေျဖ ။    ။ ကြန္ဒိုဥပေဒကို အတည္ျပဳလိုက္တာက အိမ္ၿခံေျမ
အခန္းက႑မွာ က႑သစ္တရပ္ ေပၚထြန္းလာဖို႔
အတြက္ေတာ့ တြန္း အားေပးတဲ့ အင္အားတခုပါပဲ။
တခ်ိန္တည္းမွာပဲ
ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းေတြ ျပန္လည္ တည္ေဆာက္လာဖို႔
ရွိမယ္။ အိမ္ၿခံ ေျမေစ်းကြက္ကို လႈပ္ရွားလာႏိုင္မယ္။
ဒါေပမယ့္ အခုခ်ိန္အထိေတာ့
နိုင္ငံျခားသားေတြ ၀ယ္ယူဖို႔ လာတာေတာ့
မေတြ႔ရေသးဘူး။

* လူေတြက လုပ္သာလုပ္ေနရတယ္၊ ေဘာင္ခတ္ထားတဲ့
စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္း မရွိေတာ့ ခံစရာရွိရင္ လုပ္ငန္းရွင္ေတြမွာ
အရမ္းကို ခံရ တယ္။ ေဆာက္လက္စႀကီးေတြ တခ်ိဳ႕တ၀က္
အေျခခ်ၿပီးမွ တ၀က္တပ်က္နဲ႔ ရပ္လိုက္ရတယ္
ဖ်က္လိုက္ရတယ္ ဆိုတာမ်ိဳးက ေကာင္း တဲ့ လကၡဏာ
မဟုတ္ဘူး။ *

ႏိုင္ငံအတြင္းမွာရွိတဲ့ အိမ္ရာလိုအပ္တဲ့ အခန္းက႑မွာလည္း
ထိခိုက္တယ္။ လုပ္ငန္းရွင္ေတြလည္း စိတ္ပ်က္ စရာျဖစ္တယ္။
ဒါေၾကာင့္ ဒီဥပေဒေပၚေပါက္ျခင္းနဲ႔အတူ
အထူးသျဖင့္ စီးပြားေရးျမိဳ႕ေတာ္ ရန္ကုန္မွာ
သတ္မွတ္ထားတဲ့ဇုန္ သတ္မွတ္ ခ်က္ေတြ
ဥပမာ အစိမ္းေရာင္ဇုန္၊ စီးပြားေရးဇုန္၊ ေရွးေဟာင္း
အေမြအႏွစ္ဇုန္ ဒါကို ေသေသခ်ာခ်ာ သတ္သတ္မွတ္မွတ္
လိုက္နာဖို႔ ကိုလည္း စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြကိုပါ
တြဲၿပီးေတာ့မွ ေသခ်ာေဆာင္ရြက္ဖို႔လိုတယ္။

ေမး ။    ။ ကြန္ဒိုဥပေဒေၾကာင့္ ေစ်းႏႈန္းတက္မယ္လိမ့္မယ္လို႔
ခန္႔မွန္းထားတဲ့အတြက္ သာမန္ျပည္သူေတြအေပၚမွာ
သက္ေရာက္ လာႏိုင္မလား။

ေျဖ ။    ။ ေျပာင္းလဲဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္တာ ၾကာခဲ့ၿပီ။
ကြန္ဒိုမိနီယံ ဥပေဒ မထြက္ခင္တုန္းကလည္း
သာမန္ အေျခခံ လူတန္းစားနဲ႔ ေအာက္ ေျခ လူတန္းစားေတြ
အတြက္က အိမ္ရာပိုင္ဆိုင္မႈက အိမ္မက္ပါပဲ။
ကြာဟခ်က္ သိပ္ႀကီးသြားဖို႔ မရွိပါဘူး။

ဒါေၾကာင့္
* တာ၀န္ရွိတဲ့ သူေတြ ကို တိုက္တြန္းခ်င္တာက
လက္ရွိ အခု တည္ေဆာက္ေနတဲ့ တန္ဖိုးနည္း တန္ဖိုးမွ်တ
တန္ဖိုးသင့္အိမ္ရာဆိုၿပီး ေဆးမီးတိုအေနနဲ႔ ကုစားရ မယ့္
အငွားတန္ဖိုးနည္း အိမ္ရာေတြကို ဆက္လက္ၿပီးေတာ့
ေအာင္ျမင္ေအာင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေပးပါ။

ေနာက္အစိုးရသစ္  ၅ ႏွစ္ တာ ကာလအတြင္းမွာလည္း
တန္ဖိုးနည္း အငွားအိမ္ရာေတြကို တည္ေဆာက္ေပးၿပီးေတာ့
ေကာင္းမြန္တဲ့ သမိုင္းမွတ္တိုင္ကို တည္ ေဆာက္
ေပးသြားပါ။ *

တည္ေဆာက္မယ့္ သူေတြကလည္း ကြန္ဒိုမီနီယံ ဥပေဒႏွင့္
အညီ ကြန္ဒိုမီနီယံေတြကုိ ေကာင္းေကာင္း ေဆာက္ေပး ပါ။
ကြန္ဒိုမီနီယံေတြြမွာ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈေတြ ဖိတ္ေခၚေပးပါ။
မဟုတ္ရင္ ျပည္တြင္းက ဓနအင္အားေတြက အခုေတာင္
ျပည္ပကိုထြက္ေနၿပီ။

(ေမစိုးစံ)

credit - Irrawaddy Publishing Group

No comments:

Post a Comment