Sunday, December 11, 2016

“ရန္ကုန္ တစ္ဖက္ကမ္းက ေဟာင္ေကာင္ အိပ္မက္ႏွင့္ Risk ယူၿပီးမလုပ္ၾကဖို႕တိုက္တြန္းလိုက္တဲ့ ရန္ကုန္တိုင္း ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္”

“ရန္ကုန္ တစ္ဖက္ကမ္းက ေဟာင္ေကာင္ အိပ္မက္ႏွင့္
Risk ယူၿပီးမလုပ္ၾကဖို႕တိုက္တြန္းလိုက္တဲ့ ရန္ကုန္တိုင္း
၀န္ႀကီးခ်ဳပ္”


၁။ "ရန္ကုန္ တစ္ဖက္ကမ္းက ေဟာင္ေကာင္ အိပ္မက္"

ေဟာင္ေကာင္ၿမိဳ႕လိုပဲ ဖြံ႕ၿဖိဳးေခတ္မီတဲ့ အထူးစီးပြားေရး
ဇုန္ႀကီးတစ္ခု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တစ္ဖက္ကမ္းမွာ မၾကာခင္
တည္ေဆာက္ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈနည္းပါး လွတဲ့ဒလ ၿမိဳ႕နယ္ဘက္
အျခမ္းဟာ ကံေကာင္းဖို႔အခြင့္အေရးတစ္ခုကို ရလိုက္ၿပီ
ျဖစ္ပါတယ္။

ၿပီးခဲ့တဲ့ရက္ပိုင္းအတြင္းမွာ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး
ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း
မွာ ေဆာက္လုပ္မယ့္စီမံကိန္းေတြ၊ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး
လုပ္ငန္းေတြစတဲ့ ကိစၥရပ္ေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္
အတိုင္ပင္ခံပုဂၢိဳလ္ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဆီကို
သြားေရာက္ခ်ျပေဆြးေႏြးခဲ့တယ္လို႔သိရပါတယ္။

အဲသည္ေနာက္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းဟာ
ေရနက္ဆိပ္ကမ္းနဲ႔ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီေလဆိပ္တို႔
ပါဝင္တဲ့ ရန္ကုန္အထူးစီးပြားေရးဇုန္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး
တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြနဲ႔ေတြ႕ဆံု
ရွင္းျပခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ဒလၿမိဳ႕နယ္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္
ဦးထြန္းရင္က
"ႏိုင္ငံတကာက ပညာရွင္ေတြ၊ ျပည္တြင္းက
ပညာရွင္ေတြနဲ႔တိုင္ပင္ၿပီး မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္းေတြနဲ႔  
ေဆာင္ရြက္ေနတယ္၊ ဒီဒလဘက္ဆိုတာက ဘာမွမလုပ္ရ
ေသးတဲ့အတြက္လုပ္ခ်င္တဲ့အတိုင္း ပံုေဖာ္လို႔ရတယ္ဆိုၿပီး
မ်က္စိက်ေနၾကတာ၊ သိရသေလာက္ကေတာ့ ဒီစီမံကိန္း
ဟာ ေဟာင္ေကာင္လိုမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ ခမ္းခမ္းနားနား
ျဖစ္ေအာင္လုပ္ၾကမွာ" လို႔  ေျပာပါတယ္။

ရန္ကုန္အထူးစီးပြားေရးဇုန္ စီမံကိန္းဟာ ဒလၿမိဳ႕နယ္၊
ကြမ္းျခံကုန္းၿမိဳ႕နယ္၊ ေကာ့မွဴး စတဲ့ၿမိဳ႕ေတြကိုျဖတ္ၿပီး
တည္ေဆာက္ဖို႔လ်ာထားပါတယ္။ အဲသည္ေဒသ
တစ္ေလွ်ာက္မွာ အပန္းေျဖစရာေနရာေတြ၊ လမ္းတံတား၊
ေလဆိပ္၊ ေခတ္မီအေဆာက္အအံုေတြကို အသစ္
ျပန္လည္တည္ေဆာက္ဖို႔ရွိတယ္လို႔ တိုင္းေဒသႀကီး
လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြ က ေျပာပါတယ္။

စီမံကိန္းအတြက္ ဒလဘက္ျခမ္းကေန လက္ခုပ္ကုန္း
ကမ္းေျခအထိေျခာက္လမ္းသြား လမ္းမႀကီးတစ္ခု
ေဖာက္လုပ္ဖို႔ရွိတယ္လို႔ ဦးထြန္းရင္က ေျပာတယ္။

သူက ျမစ္ကမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးကို ျမစ္ထိန္းနံရံေတြ
လုပ္မယ္၊ ျပီးရင္ လူထုအပန္းေျဖအနားယူႏိုင္ဖို႔
ေပ ၂၀ဝ ေလာက္အက်ယ္အဝန္းကို ကြန္ကရစ္
ေလာင္းမယ္လို႔ ဦးထြန္းရင္က ေျပာပါတယ္။

ရန္ကုန္အထူးစီးပြားေရးဇုန္စီမံကိန္းကို ၂၀၁၈ ခုႏွစ္မွသာ
စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္မွာ ျဖစ္တယ္။ ငါးႏွစ္စီမံကိန္း
နဲ႔ေဆာင္ရြက္မွာျဖစ္တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ အဲသည္
စီမံကိန္းဟာ   ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရရဲ႕အစီအစဥ္မဟုတ္ဘဲ
ျပည္ေထာင္စုအစိုးရရဲ႕အစီအစဥ္ျဖစ္တယ္လို႔
သိရပါတယ္။

ေရနက္ဆိပ္ကမ္း
------------------

စီမံကိန္းတည္ေဆာက္ရာမွာ ေရနက္ဆိပ္ကမ္းကို သေဘၤာ
မ်ားမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ေအာင္ တန္ခ်ိန္တစ္သိန္းအထိ
တိုက္႐ိုက္ဝင္ေရာက္ႏိုင္ဖို႔ရည္ရြယ္ထားတယ္လို႔
ဦးထြန္းရင္က  ေျပာပါတယ္။

သူက စင္ကာပူႏိုင္ငံကို အမွီျပဳေနရတယ္၊အဆင့္ဆင့္ျဖတ္ၿပီး
မွဝင္ရတဲ့အေနအထား ျဖစ္တယ္၊အဲဒီလိုျဖစ္တဲ့အခါက်ေတာ့
ႏိုင္ငံအတြက္အမ်ားႀကီးနစ္နာတယ္၊ အဲဒါေၾကာင့္
တန္တစ္သိန္းတိုက္႐ိုက္ ဝင္ေရာက္ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ဖို႔ လုပ္မွာ၊
အဲဒီကေနဝင္ေငြေတြအမ်ားႀကီးရႏိုင္တယ္လို႔ဆိုတယ္။

ေလာေလာဆယ္ျမန္မာႏိုင္ငံကို ႏိုင္ငံျခားသေဘၤာေတြ
အမ်ားဆံုး ဆိုက္ကပ္ၾကတဲ့ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းနဲ႔ သီလဝါ
ဆိပ္ကမ္းတို႔မွာ ကုန္သေဘၤာေတြအမ်ားႀကီး မဆိုက္ကပ္
ႏိုင္ေသးပါဘူး။

ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမွာ တန္ခ်ိန္ ၁၅,ဝ၀ဝ၊ သီလဝါဆိပ္ကမ္းမွာ
တန္ခ်ိန္ ၃၅,ဝ၀ဝ သာဆိုက္ကပ္ႏိုင္ပါတယ္။

အဲသည္ဆိပ္ကမ္းႏွစ္ခုကို ကုန္တင္သေဘၤာေတြဆိုက္ကပ္တဲ့
အခါမွာလည္း အခ်ိန္မေရြး မဝင္ေရာက္ႏိုင္ပါဘူး။ဆိပ္ကမ္းကို
ဆိုက္ကပ္တဲ့သေဘၤာေတြအဝင္အထြက္ကိုလည္း ေစာင့္ဆိုင္း
ၾကရပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းဟာ သေဘၤာအႀကီး
ႀကီးေတြ ဝင္ေရာက္ကမ္းကပ္ႏိုင္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလို႔
စီးပြားေရးပညာရွင္အခ်ိဳ႕က ဆိုပါတယ္။

ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ရန္ကုန္နဲ႔အနီးဆံုးေနရာမွာ အခ်ိန္မေရြး
ဆိုက္ကပ္ႏိုင္တဲ့ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု လိုအပ္ေနတယ္လို႔
စီးပြားေရးပညာရွင္ ေဒါက္တာ ေအာင္ကိုကိုက
ေျပာပါတယ္။

သူက ျပည္တြင္းမွာသေဘၤာေတြ အခ်ိန္မေရြးကမ္းကပ္ႏိုင္
တာဟာ အက်ိဳးထူးတစ္ခုပါ၊ေနာက္တစ္ခုက အဲဒီေရနက္
ဆိပ္ကမ္းကေန ျပည္တြင္းမွာရွိတဲ့တျခားဆိပ္ကမ္းေတြကိုပါ  
ခ်ိတ္ဆက္လာႏိုင္မွာပါလို႔ ဆိုပါတယ္။

စီးပြားေရးပညာရွင္ ဦးေဇာ္ေဖဝင္းကလည္း
"အခုအခ်ိန္မွာ ေက်ာက္ျဖဴေရနက္ဆိပ္ကမ္းနဲ႔ ထားဝယ္
ေရနက္ဆိပ္ကမ္းပဲရွိတာ၊ အဲဒီေရနက္ဆိပ္ကမ္းေတြဟာ
ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ ကုန္သြယ္ေရးသိပ္မျဖစ္ဘူး၊ ေက်ာက္ျဖဴ
ဆိပ္ကမ္းက တ႐ုတ္ျပည္ကို ကုန္သြယ္ေရလမ္းေၾကာင္း
ပြင့္တယ္၊ ထားဝယ္ဆိပ္ကမ္းကလဲ မေလးတို႔၊ ထိုင္းတို႔ကို၊
အခုေရနက္ဆိပ္ကမ္း က ျပည္တြင္းကုန္သြယ္ေရးအတြက္
လုပ္တာ" လို႔ သူ႕အျမင္ေျပာပါတယ္။

ရန္ကုန္အထူးစီးပြားေရးဇုန္နဲ႔ အတူတည္ေဆာက္မယ့္ေရနက္
ဆိပ္ကမ္းၿပီးစီးရင္  ျပည္တြင္းကုန္ထုတ္လုပ္ငန္းေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳး
တိုးတက္လာႏိုင္တဲ့အျပင္ ႏိုင္ငံျခားကုန္သြယ္ေရးက႑
အတြက္ အမ်ားႀကီးအေထာက္အကူျဖစ္တယ္လို႔
ဦးေဇာ္ေဖဝင္းကေျပာပါတယ္။

ႏိုင္ငံျခားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေတြ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ဝင္ေရာက္
လာႏိုင္တယ္လို႔ စီးပြားေရးပညာရွင္အခ်ိဳ႕က
သံုးသပ္ပါတယ္။

ေလဆိပ္
---------

ဒါ့အျပင္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ဟာ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့
သလို ပဲခူးဟံသာဝတီ ေလဆိပ္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နဲ႔
မိုင္ ၄၀ နီးပါးေဝးကြာေနတာေၾကာင့္ အထူးစီးပြားေရးဇုန္
စီမံကိန္းမွာ ႏိုင္ငံတကာကိုတိုက္႐ိုက္ကူးေျပာင္းသြားလာႏိုင္တဲ့
ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ဖို႔လည္းပါဝင္တယ္လို႔ ေကာ့မွဴးၿမိဳ႕နယ္
တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ အမွတ္(၂) ကိုယ္စားလွယ္
ဦးေအာင္မင္းမင္းက ရွင္းျပတယ္။

စီမံကိန္းကို စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္တဲ့အခါမွာ
ျပည္သူေတြအတြက္အနားယူ အပန္းေျဖစရာေနရာေတြ၊
ေဈးဝယ္စင္တာေတြ၊ ဟိုတယ္ဇုန္ေတြပါဝင္မွာျဖစ္ၿပီး လူထုကို
အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစတဲ့ မီးခိုးထြက္တဲ့အလုပ္႐ံုေတြ၊ တန္ဖိုးနည္း
အိမ္ရာစီမံကိန္းေတြေတာ့ပါဝင္မွာ မဟုတ္ဘူးလို႔သိရပါတယ္။

ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရက
အထူးစီးပြားေရးဇုန္စီမံကိန္းအတြက္ ပညာရွင္ေတြနဲ႔ေဆြးေႏြး
တိုင္ပင္ၿပီး Master Plan ခ်မွတ္ေရးဆဲြေနဆဲျဖစ္ပါတယ္။
အထူးစီးပြားေရးဇုန္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အေသးစိတ္အခ်က္
အလက္ေတြကိုေတာ့  ျပည္ေထာင္စုအစိုးရရဲ႕ အတည္ျပဳခ်က္
ရယူၿပီးမွသာေဖာ္ျပႏိုင္မွာျဖစ္တယ္လို႔ ဦး ေအာင္မင္းမင္းက
ေျပာပါတယ္။

လက္ရွိမွာ အထူးစီးပြားေရးဇုန္စီမံကိန္းထဲမွာပါဝင္တဲ့
ဒလၿမိဳ႕နယ္ဘက္အျခမ္းကို ဂ်ပန္၊ ကိုရီးယားစတဲ့ႏိုင္ငံေတြက
လုပ္ငန္းရွင္ေတြက ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကတယ္လို႔ ဦးထြန္းရင္က
ေျပာပါတယ္။

၁၈၅၀ ျပည့္ႏွစ္ဝန္းက်င္က အာရွေဒသမွာ ပထမဆံုး
အဓိကဆိပ္ကမ္းတစ္ခုျဖစ္ခဲ့တဲ့ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းနဲ႔ ျမန္မာႏိုင္ငံ
ကို အခု အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖဲြ႕ခ်ဳပ္ အစိုးရလက္ထက္မွာ
ျပန္လည္အသက္ဝင္လာေအာင္ ဖန္တီးေတာ့မွာလားဆိုတာ
ဟာေစာင့္ၾကည့္ရေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

(ခ်မ္းသာ)

***

၂။ "ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေရနက္ဆိပ္ကမ္း၊ စီးပြားေရးဇုန္ႏွင့္
ၿမိဳ႕သစ္စီမံကိန္း တစ္ခုစီေပၚေပါက္လာမည္ျဖစ္ၿပီး
ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ား ေျမယူကာ အခန္း
တည္ေဆာက္မႈစနစ္ျဖင့္ Risk ယူ၍တည္ေဆာက္ျခင္း
ေရွာင္ၾကဥ္ရန္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ တိုက္တြန္း"

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေရနက္ဆိပ္ကမ္းစီမံကိန္းတစ္ခု၊ စီးပြားေရးဇုန္
တစ္ခု၊ ၿမိဳ႕သစ္စီမံကိန္းတစ္ခု ေပၚေပါက္လာမည္ျဖစ္ၿပီး
ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအေနျဖင့္ ေျမယူၿပီး အခန္း
တည္ေဆာက္မႈစနစ္ျဖင့္ Risk ယူကာ တည္ေဆာက္ျခင္းကို
တတ္ႏုိင္သမွ်ေရွာင္ၾကဥ္ရန္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရ
အဖြဲ႕မွ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္တြင္
ကုန္သည္စက္မႈအသင္းခ်ဳပ္၌ က်င္းပသည့္ ပုဂၢလိက
လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ ဒုသမၼတေတြ႕ဆံုပြဲတြင္ ေျပာၾကားသည္။

လာမည့္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သစ္ စီမံကိန္းစတင္ရန္
Developers မ်ားႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္ထားၿပီး အဆိုပါစီမံကိန္း
အတြက္ ကုမၸဏီမ်ားကို ေျမခြဲေပးမည္မဟုတ္ဘဲ ႏုိင္ငံတကာ
တြင္ တင္ဒါေခၚယူျခင္းမ်ားႏွင့္ အစိုးရက ေျမေစ်းထိန္းညိႇ
သည့္ပံုစံမ်ားႏွင့္ လုပ္ေဆာင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း
ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က ေျပာၾကားသည္။

လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သစ္စီမံကိန္း ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး
လႊတ္ေတာ္သို႔တင္ျပရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက
ဆိုသည္။

“ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သစ္ စီမံကိန္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေျမကိုႏိုင္ငံေတာ္ကပဲ
တာ၀န္ယူမွာျဖစ္ပါတယ္။ အေျခခံအေဆာက္အအံုေတြနဲ႔
ေဆာက္လုပ္ရမယ့္ပံုစံေတြ ေျမေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္
္တို႔ တင္ဒါစနစ္နဲ႔ ေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါနဲ႔
ပတ္သက္ၿပီး လုပ္ငန္းရွင္ေတြအားလံုး ပါ၀င္ႏိုင္ဖို႔အတြက္
ႀကိဳးပမ္းသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါကိုကြၽန္ေတာ္တို႔ လႊတ္ေတာ္မွာ
တင္ႏုိင္ဖို႔လည္း ျပင္ဆင္ေနပါတယ္။ ရန္ကုန္ရဲ႕ Master Plan
ကို ဒီဇင္ဘာမွာ ကြၽန္ေတာ္အၿပီး ေဆာင္ရြက္ေပးပါမယ္” ဟု
ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ေျပာၾကားသည္။

ထို႔ျပင္ အိမ္ရာမ်ားတည္ေဆာက္ျခင္း ျပဳလုပ္ရန္ရွိၿပီး ထိုသို႔
တည္ေဆာက္ရာတြင္ တန္ဖိုးနည္း၊ တန္ဖိုးသင့္ႏွင့္ တန္ဖိုးျမင့္
့အိမ္ရာမ်ားကို ေရာေႏွာတည္ေဆာက္မည့္ပံုစံကို ေလ့လာ
ေနကာ အဆိုပါေလ့လာမႈၿပီးသည္ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး
လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား ေခၚယူရွင္းလင္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္
ရန္ကုန္အိမ္ျခံေျမေစ်းကြက္မွာ ေျမေစ်းႏႈန္းႀကီးမားသည့္
အတြက္ အခက္အခဲၾကံဳေနရသျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး
လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအေနျဖင့္ Risk ယူကာ တည္ေဆာက္ျခင္း
တတ္ႏုိင္သမွ်ေရွာင္ၾကဥ္ရန္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက
ေျပာၾကားသည္။

“ရန္ကုန္မွာ ေရနက္ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု ေပၚေပါက္မွာ
ျဖစ္ပါတယ္။ စီးပြားေရးဇုန္တစ္ခု ေပၚေပါက္ဖို႔ရွိပါတယ္။
ၾကည့္ျမင္တိုင္တစ္ဖက္ကမ္းမွာ ၿမိဳ႕သစ္စီမံကိန္းတစ္ခု
ေပၚေပါက္ဖို႔ရွိပါတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ အေရွ႕၊ အေနာက္၊
ေတာင္၊ ေျမာက္အားလံုးမွာ တန္ဖိုးနည္း၊ တန္ဖိုးသင့္၊
တန္ဖိုးျမင့္အိမ္ရာေတြ တည္ေဆာက္ဖို႔ရွိပါတယ္။
ေသေသခ်ာခ်ာ ေလ့လာဆန္းစစ္မႈလုပ္ေနပါတယ္။

တန္ဖိုးနည္းအိမ္ရာဆိုရာမွာ အရည္အေသြးမျပည့္မီေသာ
အိမ္ျဖစ္ေနမွာ စိုးရိမ္ပါတယ္။ တန္ဖိုးသင့္ဆိုရာမွာ အသင့္
အတင့္တန္ဖိုးျမင့္ၿပီးေတာ့ တန္ဖိုးျမင့္ကသာ အရည္အေသြး
ျမင့္ေသာ အိမ္ဆိုတာမ်ဳိးမဟုတ္ဘဲ ေရာေႏွာတည္ေဆာက္တဲ့
ပံုစံမ်ဳိးကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ေလ့လာဆန္းစစ္မႈ လုပ္ေနပါတယ္။
ဒီေလ့လာမႈၿပီးရင္ ဒီပံုစံနဲ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းရွင္
အားလံုးကို ေခၚမွာပါ။ စီမံကိန္းေတြကိုလည္း ရွင္းလင္းမွာပါ။

ကြၽန္ေတာ္တို႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကိုလည္း
ႀကိဳေပးထားမွာပါ။ ဘာေၾကာင့္ႀကိဳေပးထားလဲဆိုေတာ့
ေျမလက္ဦးမႈမျဖစ္ဖို႔အတြက္ သတင္းထုတ္ျပန္ထားမႈကို
ေတာ့ လုပ္ထားၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ အေသးစိတ္ ကြၽန္ေတာ္တို႔
ေဆာင္ရြက္ေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ေဆာင္ရြက္ၿပီးသြားရင္
ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုး
အခြင့္အလမ္းရမွာ ျဖစ္ပါမယ္။

ေျမနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေျခအေန
တစ္ခုဟာ ရန္ကုန္မွာ အိမ္ျခံေျမေစ်းကြက္ဟာ ေျမတန္ဖိုး
ႀကီးမားတဲ့အတြက္ အခက္အခဲ ၾကံဳေနရတဲ့အေျခအေန
ရွိပါတယ္။ ေျမကိုယူၿပီးေတာ့ အခန္းတည္ေဆာက္မႈစနစ္နဲ႔
Risk ယူၿပီးေတာ့လုပ္တာမ်ဳိးကိုေတာ့ တတ္ႏုိင္သမွ်
ေရွာင္ပါလို႕ ကြၽန္ေတာ့္အေနနဲ႔ တိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္”
ဟု ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက တိုက္တြန္းသည္။ 

(ျဖိဳးေ၀)

credit - Kumudra Journal & Eleven Media Group

“အိမ္ျခံေျမ လမ္းဆံု” မိတ္ေဆြမ်ားခင္ဗ်ာ -
---------------------------------------------

အိမ္ျခံေျမနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ေၾကာ္ျငာမ်ားအား
ေအာက္ပါ link ကိုႏိွပ္၍ ေလ့လာႏိူင္ပါတယ္။

https://www.facebook.com/726764717432470/photos/a.727586294016979.1073741828.726764717432470/962655320510074/?type=3

No comments:

Post a Comment